Re: [FM Discuss] Translation of XO and Sugar manuals to Vietnamese

Keyboardedittranslate untranslated
KeyboardShortcuts edittranslate untranslated
KeyboardShortcutsTalk edittranslate untranslated
KeyboardTalk edittranslate untranslated
Maintenance edittranslate untranslated
MaintenanceTalk edittranslate untranslated
OpeningTheXO edittranslate untranslated
OpeningTheXOTalk edittranslate untranslated
POWERINGYOURXO

Cháu đăng ký dịch các phần trên ạ :)
Bác Quỳnh có thể trao trách nhiệm cho 1 người làm trưởng nhóm, phân công và theo dõi tiến độ dịch của các thành viên trong nhóm, và 1 người có trách nhiệm rà soát lại toàn bộ để chỉnh từ sẽ tốt hơn ạ ^^