Re: Thông tin về Banner/Poster cho Saigon Software Freedom Day 2009

Ok anh đã thông báo cho mọi người rồi :-)

Nguyen Anh Hung
Assistant Project Manager/ Consultant/ Business Analyst
Tech Propulsion Labs
Mobile: +84987 005 477
Twitter: http://www.twitter.com/anhhung
Blog:    http://www.fresco20.com
Skype: anhhung.n | Yahoo: hero.tuxer | Gtalk: anhhung

Jonathan Swift  - "May you live every day of your life."

Mọi người lưu ý là Banner chỉ có phần vàng đen ở trên thôi nhé, phần ở dưới không có trong design. Thanks!

[...]

Pablo Picasso  - "Computers are useless. They can only give you answers."