Re: [saigonlug] hình ảnh của buổi đánh giá MoST

Thanks! :D Không nhiều lắm nhưng có mặt mình là vui rồi :)

Thân
Võ Minh Huy
Email: moriator[at]gmail.com
Yahoo ID: vh_moriator
Skype ID: moriator
Homepage: http://moriator.wordpress.com

P/S: Save trees for a greener world by not printing this email unless you really have to.