Re: [saigonlug] Re: [FOSS Cafe] Chủ đề system automation

2013/6/9 Nguyễn Vũ Hưng <[email protected]>

Vào 14:30 Ngày 09 tháng 6 năm 2013, An Nguyen <[email protected]> đã viết:

Mình đến Du Miên rồi nhé. Anh em nếu cần gì có thể gọi mình.

Ngồi ở đâu đấy? Anh đang ở tầng 2.

Semi-OT: Vừa bị giật điện thoại ở SG. Đã liên lạc telco tạm khóa số cũ :D

--
Best Regards,
Nguyen Hung Vu [aka: NVH] (in Vietnamese: Nguyễn Vũ Hưng, グェン ヒュン ウー, 阮武興)

Disclaimer: When posted to social networking groups include, but not limited to Linux Users' Groups, Free and Open Sources forums, mailing lists, the above is my personal opinion and is *not* the opinion of my employer(s), associations and/or groups I join.