Re: [saigonlug] kế hoạch tổ chức SFD 2013

Ngoại trừ An không có ý kiến (đồng ý) và đưa ra plan cho công việc của An, hiện tại anh chưa nhận được phản hồi từ ai hết.
Xuân Huy, Trúc, Ngô Huy gửi sớm nhé.
Lâm.

2013/8/22 Severus <hu[email protected]>
On 08/22/2013 02:28 PM, Le Kien Truc wrote:
> Anh Lâm confirm về địa điểm sớm nha anh, rồi họp 1 buổi nhỏ với đơn vị
> chủ nhà là tốt nhất. Như lần trước làm tại ĐH Hoa Sen đấy anh.

Còn về tình nguyện viên ta đăng tin tuyển luôn nhỉ anh, anh Lâm confirm
xong em sẽ đi khảo sát địa điểm, hướng dẫn đường đi.

--
Be different and always different

--
Vo Thai Lam (Mr) | CEO
Mobile: (84) 90 38 39 390

Phone: (84-8) 22 11 50 70 - Fax: (84-8) 6262 1286
Email: [email protected]; [email protected]
Website:
http://www.lactien.com  | Our community: http://community.lactien.com
Founded on Oct. 2008, Lactien Computing JSC has many engineers graduated from top universities in Vietnam. Our members are strongly experienced in the field of Internet applications (corporate portal, e-commerce, online services, online software etc.). Lactien is headquartered in Ho Chi Minh City.

Our Products & Services: Bussines Applications (CRM, HRM, Project Management system, eGroupware, ERP), Security & Network Solutions, Open Source training.