Re: [saigonlug] Press release gửi báo chí SFD2013

Vào 21:49 Ngày 21 tháng 9 năm 2013, An Nguyen <[email protected]> đã viết:
Chứ giờ mình nói ra sự thật là vì mình ngại bạn không hiểu nổi bài nói chuyện System Automation hết sức sâu sắc của mình nên mình phải bỏ đi.

​+1​

--
Best Regards,
Nguyen Hung Vu [aka: NVH] (in Vietnamese: Nguyễn Vũ Hưng, グェン ヒュン ウー, 阮武興)

Disclaimer: When posted to social networking groups include, but not limited to Linux Users' Groups, Free and Open Sources forums, mailing lists, the above is my personal opinion and is *not* the opinion of my employer(s), associations and/or groups I join.